Varză murată cu kaizer



By http://retetegg.blogspot.com

De obicei pregatesc varza doar din cea proaspata fiindca aceea ne place cel mai mult. Insa cum aveam niste varza murata, am zis sa incerc si reteta asta.

Este foarte buna si varza murata, pregatita cu ceva afumatura si servita cu mamaliguta si smantana ... mmm!

Am folosit:
2 verze murate medii, 300 gr kaizer, 2 cepe, 4-5 linguri de bulion, marar, foi de dafin, boabe de piper, boia dulce.

Am tocat ceapa si am calit-o impreuna cu kaizerul taiat bucati cateva minute.

Am adaugat peste ele varza murata taiata marunt.

Am pus si foi de dafin, boabe de piper si boia. Nu a fost nevoie de sare fiindca era varza destul de sarata.

Am adaugat 2 cani cu apa si am lasat sa fiarba.

Spre final am adaugat bulionul si cand am oprit focul am pus si mararul tocat.

Am servit cu mamaliguta calda si smantana!

Pofta buna!

6 Response to "Varză murată cu kaizer"

  1. Danutza si eu fac varza cu kaizer afumat... o bunatate, insa astazi am mincat-o de post... Daca barbatul a zis ca e bun, am uitat gustul la cea cu kaizer... Arata minunat, alaturi de mamaliguta... Pupici !

    Danutza says:

    Asa-i Daniela, e foarte buna si de post! Multumesc pt aprecieri!
    Te pup!

    mirela says:

    O bunatate,arunca si la mine o portie,,,yamiii!

    Danutza says:

    Merci Mirela, se indreapta o portie spre tine:)

    Merișor says:

    Vaaaaai, ce pofta mi-ai provocat la ora asta!!! Yummmm!

    Danutza says:

    Si mie mi-e pofta si nici n-am varza murata ca sa pot face :(((
    Pup:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.