Salam de biscuiţi (de post)






By http://retetegg.blogspot.com/

O reteta simpla si gustoasa de salam de biscuiti, excelenta atunci cand vrem ceva dulce de post!

De la inceput trebuie sa stiti ca intotdeauna in bucatarie sunt bine venite 4 maini in loc de doua:)

Noi (eu si iubitul meu) am facut impreuna acest salam de biscuiti si lucrurile au mers repede si bine!

Am folosit:
  • 800 gr biscuiti, 200 gr margarina, 200 gr zahar, 200-250 ml apa, esenta de rom, 3-4 linguri cacao, 100 gr rahat, 100 gr stafide, zahar vanilat, 50 ml cafea.
Ne-am ocupat intai de biscuiti pe care i-am rupt in bucati mici.

Apoi am facut compozitia lichida.

Am pus apa la fiert, am adaugat zaharul si zaharul vanilat si am amestecat pana s-a topit.

Am adaugat margarina taiata cuburi mici, cacao si cafea.

Cand acestea s-au topit am pus rahatul taiat cuburi, stafidele si esenta de rom.

Am oprit focul si am adaugat compozitia lichida peste biscuiti.

Am amestecat bine compozitia, am lasat aproximativ 10 minute in bol, apoi am asezat compozitia in folie transparenta. Din compozitie mi-au iesit 3 folii medii de salam de biscuiti.

Am pus la frigider cel putin 3-4 ore inainte de servire.

Pentru felii perfect taiate, umeziti cutitul inainte de a taia.

Pofta buna si "La multi ani!" tuturor sarbatoritilor de astazi!

8 Response to "Salam de biscuiţi (de post)"

  1. pansy says:

    imi place decoratia ce insoteste salamul de biscuiti !

    Danutza says:

    Pansy, ce poate sa sugereze mai bine bunatatea acestui salam de biscuiti decat o pisicuta care se linge pe botic langa el:))
    In cazul in care eu nu v-am convins ca e bun din reteta, am zis macar sa va convinga pisicutza mea (care e de fapt o pusculita)!

    Anonim says:

    Am facut salamul dar l-am tavalit cu nuca macinata fin,cred ca merge cu nuca de cocos sau arahide macinate fin ! e super

    Danutza says:

    Ma bucur ca l-ai incercat! Daa, merge si cu nuca sau nuca de cocos...eu de obicei il las simplu :)

    Anonim says:

    salut
    as dori sa precizez ca acesti biscuiti nu sunt de post
    orice aliment la care s-a folosit zaharul nu este de post

    Danutza says:

    Stii, aveam de gand sa te lamuresc dar am decis sa te las asa, in nestiinta ta! Apropo, tii post? Ce mananci de obicei in post? Sau bei doar apa?

    Anonim says:

    E super reteta asta...A m incercat si mi-a iesit foarte bine! Multumesc Danutza ptr reteta. :)

    Danutza says:

    Ma bucur foarte mult ca ti-a placut :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.