Happy Halloween!


Trick or treat?

Dragii mei astazi este Halloween-ul asa ca am pregatit pentru voi niste fursecuri 'de speriat', dar foarte delicioase! 

Sunt haioase (nu perfecte ca n-am asa mare talent) si o mare placere pentru cei mici :)


Bu hu huuuu! Happy Halloween!!!

8 Response to "Happy Halloween!"

  1. Daca tot te-ai pregatit, am sosit! :)
    Deci: trek or treat?
    Happy Halloween!

    Danutza says:

    Bine ai venit! Fiindca n-am bomboane, te servesc cu fursecuri :D

    Haplea says:

    Happy halloween!

    Danutza says:

    You too!! :D

    Unknown says:

    Vin si eu la un biscuite de-asta bun...chiar daca nu-s fan halloween :)

    Danutza says:

    Cu mare drag te astept! Nici eu nu-s fan cu deghizari & stuff, dar m-am distrat cu biscuitii acestia :D

    :*

    Sunt nostimi si deliciosi!
    Pupici!

    Danutza says:

    Multumesc! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.