10 salate de vara

By http://retetegg.blogspot.ro

Vara toata lumea prefera salatele! Este sezonul bogat in legume, fructe, verdeturi si este ideal sa profitam de aceasta varietate.

La noi se intampla mai rar sa mancam salate doar de verdeturi si legume, asa ca in multe se regaseste si carnea de pui sau curcan. Le fel si branzeturile, fructele proaspete sau cele uscate.

Multe dintre salate au fost inventate cu ingrediente alese de prin frigider sau gradina, iar combinatiile facute dupa pofta inimii. Uneori, o salata gustoasa este tot ce ai nevoie intr-o zi torida de vara!

4 Response to "10 salate de vara"

  1. Evelyn says:

    Multe idei interesante!! Ce bine arata :D
    Mi-a atras atentia salata de pui cu visine. Si salata de vinete cu dovlecei, nu am facut niciodata asa, va trebui sa incerc! Noua ne place mult caprese, mozzarella cu rosii si busuioc, si ulei de masline. Si ce sa mai zic de pastele cu blue cheese, mmm..
    Mersi de idei! :) Pupici!!

    Danutza says:

    Multumesc mult! Ce ma bucur ca iti plac!!

    Noi punem uneori si fructe in salata, mai ales in cele cu pui. Am incercat cu portocale, mango, visine, mere, gutui, fructe uscate sau confiate, rodie...toate mi-au placut.

    Cineva mi-a lasat candva un mesaj sa ma certe ca ce porcarie e asta sa pui fructe dulci in salata si m-a amuzat teribil :)) Desigur, e vorba de gusturi, eu ador combinatia de dulce-acrisor si cu putin pui condimentat imi place la nebunie :)

    Caprese e si preferata mea, ador mozzarella mai ales langa niste rosii bine coapte si busuioc proaspat ... mmmm, chiar mi s-a facut foame :)

    Te pup :*

    Eu am incercat, iarna, salata de pui cu mar si ceapa rosie, cu otet balsamic si nu mai tin minte ce condimente. Apetisante idei, multumesc!

    Danutza says:

    Mihaela, pui cu mar (eventual mar verde) o minunatie!! Cu mare drag, ma bucur ca iti plac ideile propuse de mine! :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.