La multi ani, 2017!

By http://retetegg.blogspot.ro/

La multi ani! Bine v-am gasit in noul an!

2016 a fost un an foarte bun pentru mine, dar a fost foarte aglomerat. Am lipsit mult de pe blog, desi in bucatarie n-am lipsit chiar asa de mult :) A fost un an cu schimbari majore, cu multe realizari si multe visuri implinite. 

2017 a inceput foarte placut si linistit si sper sa fie un an mai putin aglomerat, cu mai mult timp pentru marile mele pasiuni, pentru familie, prieteni si vacante. Marea dorinta pentru 2017 este evident marirea familiei (si de data asta nu cu pisici :D ). 

Desigur, lista de dorinte e mare si in 2017, asa ca trebuie sa acord mai multa atentie blogului si prietenilor mei de aici. Sunt datoare cu multe retete gustoase si garnisite, cu un site nou si bine pus la punct si cu retetele video pe care am tot promis sa le pun in aplicare.

De Craciun am fost in nota traditionala clasica si am servit, ca tot romanul: lebar, toba, branza de burduf, sarmale, cozonac, friptura, fursecuri, etc.

De Revelion am mers pe clasicele aperitive si preparate cu peste. Am facut salata a la russe pe care am servit-o langa creveti trasi la tigaie cu unt si usturoi. La felul principal am avut crab si somon pe grill cu legume la wok, iar la desert tarta cu ciocolata, banane si inghetata.

A fost un meniu usor, preparat foarte simplu. Dupa parerea mea, cea mai buna alegere pentru seara de Anul Nou, mai ales cand n-ai musafiri si nu te agiti prea tare :) 

Va doresc din suflet ca acest an sa fie minunat si sa va indepliniti toate dorintele! Sa fiti sanatosi si sa va bucurati de cat mai multe momente minunate alaturi de oamenii dragi din jurul vostru!
 


2 Response to "La multi ani, 2017!"

  1. Evelyn says:

    Mustaciosul vroia si el tort! :))
    Abia astept sa faci video-uri cu retete!! Sa stii ca eu mereu caut pe youtube cand gatesc, si macar asa, sa aud ceva intre-timp :)
    La multi ani, cu intarziere, sa ai un 2017 minunat, si toate visele sa ti se indeplineasca. Ma bucur pentru tine ca vreti sa mariti familia! Am vrea si noi, dar nu e momentul, mai asteptam.
    Multi pupici!

    Danutza says:

    La multi ani si bine te-am gasit in noul an! Si eu iti doresc sa iti indeplinesti tot ce ti-ai propus!:X

    Mustaciosul a inceput anul cam prost, a fost batut de un motan mare afara, Dar si-a revenit si are apetitul la fel de mare :))

    Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.